



În situații de recondiționare a pardoselilor de beton cand acestea sunt deseori contaminate cu ulei și deteriorate, uneori grav, sau in plus suprafețele de beton sunt atacate cu precadere in zona de scurgere / aici enumeram cateva cauze care duc la deprecierea accentuata: înghețul.
Acest lucru este accelerat prin degivrarea sărurilor aduse pe pardoseala de beton de vehicule sau folosite pentru a menține siguranța pe rampe de acces, zone de viraje și scări. Aceasta înseamnă că pardoseala din beton va avea nevoie, în general, de un procedeu de curatare mai agresiv pentru a îndepărta betonul deteriorat, contaminat sau delaminat. Prin urmare, sunt recomandate procedee mecanice cum ar fii: sablarea suportului din beton cu alice sferice de otel implicit realizarea unei texturi similare cu o hartie abraziva cu granulatie grosiera, scarificare pardoseala beton cu tambur diamantat in doua directii, recomandat in special pentru decontaminarea suporturilor de ulei etc, slefuire pardoseala beton cu discuri dimantate pentru netezirea, finisarea suportului.
Va trebui în mod necesar să fie mai aspră decât ar fi necesară pe suprafețele noi din beton. Prin realizarea acestor procedee mecanice asupra suportului in vederea instalarii unui sistem de pardoseala din rasini epoxidice sau rasini poliuretanice, se realizeaza o decontaminare completa, se asigura o aderenta extrem de buna la suport a sistemelor de pardoseala din rasini sintetice recomandate pentru reconditionarea parcarilor auto.
Important textura suportului de beton rezultata dupa realizarea procedeelor de prelucrare mecanica poate crește considerabil consumul de rasina epoxidica utilizata pentru amorsarea suportului de beton si straturilor de rasina sintetica intermediare care trebuie să asigure o suprafață uniformă pentru aplicarea stratului (straturilor) de impermeabilizare / uzură – în special dacă sistemul de pardoseala pentru reconditionare parcari auto trebuie utilizat un sistem care are proprietati de acomodare, preluare a fisurilor din suport.
Este deosebit de important sa tineti cont de planitatea suportului de beton și a pantelor catre sifoanele, rigolele de scurgere a apelor, acestea trebuiesc realizate conform normativelor aflate in vigoare, iar inainte de aplicarea sistemului de reconditionare pardoseala din rasini epoxidice sau rasini poliuretanice trebuiesc verificate cu mare atentie!
De asemenea daca suportul din beton este foarte fisurat iar rosturile de contractie sunt afectate, se recomanda armarea suportului cu fibra de sticla de diferite gramaje/mp. Toți acești factori diferiți și variabili au un efect evident în costurile de recondiționare a unei pardoseli de la o parcare auto, de precizat ca pot fi reconditionate si pardoseli din rasini sintetice existente, un aspect esential ce trebuie determinat este aderenta sistemului de pardoseala sintetica existent la stratul suport, dupa care Larex Global Floor – LGF va recomanda sa apelati cu incredere la vasta experienta acumulata in cei 31 de ani de activitate, pentru aplicarea unui sistem de reconditionare la pardoseala cu rasini epoxidice si rasini poliuretanice certificate.
Tel: 0729.000.444 Email: ofertare@LGF-floor.ro




